Retour- en terugbetalingsbeleid

Retourneren
Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u de artikelen binnen 30 dagen na aankoopdatum retourneren.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending moeten de artikelen ongebruikt zijn en zich in de staat bevinden waarin ze zijn ontvangen. Ook dient u de originele verpakking en labels te behouden.

Om een retourzending te starten, vragen we u om eerst contact met ons opnemen via info@zivora.nl.

Let op: Kosten voor het retourneren van producten zijn altijd voor de klant zelf indien zij spijt hebben van hun aankoop.

Hieronder staan ​​de stappen voor het retourneren van een product:
1. Vermeld in uw bericht uw ordernummer en de reden van retournering.

2. Als uw retourzending wordt geaccepteerd, sturen wij u een retourlabel en instructies over hoe en waar u uw pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.

3. Verpak het product zorgvuldig en stuur het terug naar het adres dat je van ons ontvangen hebt. Zorg ervoor dat het product in de originele staat en verpakking wordt geretourneerd inclusief een track & trace code welke u aan ons doorgeeft.

4. Zodra we je retourzending hebben ontvangen, beoordelen we deze en stellen we je per e-mail op de hoogte van de status van je restitutie. Als je retourzending is goedgekeurd, wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort op je oorspronkelijke betaalmethode.

5. Om misbruik van ons retourbeleid te voorkomen, kunnen we bij kleding een 'restocking fee' in rekening brengen als er binnen één bestelling meerdere maten en kleuren van hetzelfde artikel zijn besteld. Dit helpt ons om ervoor te zorgen dat klanten bewuster kiezen en niet onnodig veel artikelen retourneren.

Ruilen
We accepteren geen rechtstreekse ruilverzoeken. Als je een artikel wilt ruilen voor een ander artikel, moet je het oorspronkelijke artikel retourneren volgens ons retourbeleid en een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste artikel.

Beschadigde artikelen
We controleren alle artikelen zorgvuldig op schade en gebreken voordat we ze versturen. Als je echter een beschadigd artikel hebt ontvangen, neem dan onmiddellijk contact met ons op en we zullen ons best doen om het probleem op te lossen.

Artikelen die niet in aanmerking komen voor volledige retournering
Gratis/promotionele artikelen komen niet in aanmerking voor een geld-teruggave. Als aan de bovenstaande retourvoorwaarden is voldaan en de retourzending is goedgekeurd, ontvang je een tegoedbon.

Waarom kunnen de beauty & health producten niet worden geretourneerd?
Een lijst van hygiëne producten die niet kunnen worden teruggezonden en vergoed (de lijst is niet volledig): ondergoed, bikini, make-up, haarstylingsproducten, schoonheidsproducten, enz. Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan het retourneren van beauty- en gezondheidsproducten niet toe voor de veiligheid van al onze klanten. Wij staan hierin niet alleen. Andere aanbieders van schoonheids- en gezondheidsproducten staan om dezelfde redenen geen retourzendingen toe.