Verzendingsbeleid
De verwerkingstijd van een bestelling is gemiddeld 1-2 werkdagen. Zodra de bestelling is verwerkt en verzonden, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail met een trackingnummer.
De levertijd is gemiddeld 6-10 werkdagen vanaf de verzenddatum, afhankelijk van de afleverlocatie en de gekozen verzendmethode. We streven er echter naar om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Houd er rekening mee dat tijdens feestdagen en speciale promoties de levertijden langer kunnen zijn dan normaal. We vragen je begrip en geduld in dergelijke gevallen.
Als u vragen of zorgen heeft over uw verzending, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze toegewijde klantenservice op info@zivora.nl die u graag zal helpen.
Defect en/of verkeerd product?
Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport of dat er een verkeerd product wordt geleverd. Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuwe pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.
Verloren pakket / teruggestuurde pakket?
In het geval dat een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd als gevolg van een logistieke reden, zullen wij altijd een nieuw pakket verzenden voordat wij overgaan tot ons terugbetalings- en retourbeleid.
Levering tijdens niet thuis of bij het postkantoor
Indien een pakket geleverd wordt aan de deur of afgegeven wordt op een postkantoor heeft Zivora de kosten gemaakt om het pakket te leveren. Indien het pakket niet wordt aangenomen of niet opgehaald wordt van het postkantoor dan gaat dit automatisch retour richting de leverancier en zijn wij gerechtigd om €15 euro van het bedrag dat je retour krijgt, in te houden.
Annulering van geplaatste bestellingen
Zodra u een bestelling plaatst, wordt de order direct volledig geautomatiseerd door ons systeem opgepakt. Het annuleren van een bestelling is daarom helaas niet mogelijk.